Dag 7: Retur til New York

Tirsdag morgen var vi tidlig oppe, pakka siste rest og hoppa i lille bil. Denne har oppfrt seg eksemplarisk disse dagene, men vi kjrte s lite at konklusjonen er; Vi hadde ikke trengt bil - vi hadde klart oss med taxi! Dette er derfor tips til folk som skal til Orlando: Ikke hr p alle som gr opp i fistell over at dere ikke har tenkt leie bil. Dersom du tror at dere ikke trenger det, s gjr dere antagelig ikke det. Jaja.. N kan jeg i alle fall si at jeg har kjrt og Runa har navigert p amerikanske veier med GREAT success!

Vi fant veien tilbake til flyplassen, fant leiebilavleveringa og fikk sjekket inn. Og s var det endelig frokosttid, flytid og cookiestid. Flyturen var ganske s shaky for amerikanerne - eller en helt normalt vestlands- / nordlandstur for nordmennene... Jeg strikka hele veien forsidetsnn... Det var mye rart med vre medpassasjerer denne turen, s vi har behov for innfre noen skjerpingser. Vurderer derfor lage en "Slik er man flypassasjer"-video p YouTube...Vi kom uansett frem til NY, og klarte komme av flyet etter hvert.. S ble vi kvitt bagasjen til Runa, fant l og burger, og s ble jeg pkjrt av en koffert... Live og Astrid hadde kommet!!!

Vi forlot Runa p flyplassen med litt under tre timer til avgang (god tur!), og kom oss inn til New York hvor vi fikk en herlig rusletur i vrvret opp til hotellet p 36th St (Vi har utsikt til Empire State!!). Hotellet var knall - selv om det ikke er helt plass til bagasjen s hadde dem i det minste bar. Astrid og jeg tok derfor en l mens Live dusjet. Perfekt! S tok vi subwayen srover, og ruslet s langs elva. Brooklyn Bridge i solnedgang dag 1 begynner bli en finfin tradisjon - og den blir ikke mindre vakker :-)

Vi avsluttet dagen med massasje (fot og legg) i Chinatown og fantastisk god japansk mat, og s subwaya vi hjem for sove litt i konvolutt.. Perfekt start p turen!

n kommentar

Iselin Rene

30.04.2015 kl.08:13

S flotte bilder :)

Skriv en ny kommentar

Line

29, Kongsberg

Blakk globetrotter med seris reiselyst :P De bildene jeg ikke har tatt selv er hentet hos google om ikke annet er oppgitt. nsker du kontakte meg, kan du maile meg p line_ekanger@hotmail.com